Herreklubben - samtale og debat

Herreklubbens formål er primært at skabe et dialogforum for mænd.

Siden klubben startede i januar 2011, har der en gang om måneden været spændende arrangementer og foredrag om hvad der har rørt sig og op til tidens aktuelle emner. Klubben er i dag et veletableret  tilbud ved kirken.

Klubaftnerne forløber typisk således:

• Fællesspisning (pris 60 kr.)
  • Et oplæg enten ved en af klubbens deltagere eller en gæst.
  • Livlig debat, hvor alle deltager aktivt.

Alle er velkomne til hyggeligt samvær og en dialog om livets store eller mindre spørgsmål.

Klubben varetages af et programudvalg bestående af:
Ole Simmelholt, Keld Larsen, Peter Nedergaard og Bo Christensen lenebochr@mail.tele.dk

Kommende arrangementer

Onsdag 14. februar

Mødet er AFLYST.

Programudvalget har besluttet at holde en pause i Herreklubben. Vi håber at vi kan få lavet et program for efteråret, så vi kan mødes igen onsdag 11. september.

Hold øje med kirkens hjemmeside, thomaskingoskirke.dk, under ’Det sker’-'Herreklubben'.