Børnegudstjeneste

Søndag 11. februar - Fastelavn

Onsdag 20. marts - Påske

Onsdag 22. maj - 100 års fødselsdag

Børnegudstjenester i Thomas Kingos Kirke begynder kl. 17.00 og varer 30-40 minutter. Derefter går vi i sognesalen, hvor der er fællesspisning. Man skal tilmelde sig spisningen på forhånd af hensyn til madlavningen. Prisen er 50 kr. for voksne og 25 kr. for børn over 10 år. Betalingen foregår på mobilpay efter spisningen.

Vi er optagede af, at børnene skal være en aktiv del af gudstjenesten. Børn indtager verden via sanseindtryk, rumlighed, følelser og leg, og hvis vi skal sætte et aftryk i børnene og få dem til at huske de ting, de hører, så er det vigtigt, at de erfarer med deres krop, hvad der fortælles eller synges om. Det kan gøres på flere måder, bl.a. tilstræber vi at fortælle dagens tekst i stedet for at læse den op, for på den måde at gøre det mere nærværende for børnene.

Den enkelte børnegudstjeneste bygges op over et tema, og ud fra det vælges tekst, salmer/sange og aktiviteter. Ofte tager vi hele kirkerummet i brug til aktiviteterne.

Næste børnegudstjeneste

INGEN TILMELDING TIL SPISNING DENNE GANG!

FDF sælger pølser og brød fra grillen. Pris kr.15

Tilmelding til fællesspisning